malinsminut

Å denna kyla..

Publicerad 2012-02-07 11:30:08 i Allmänt

Helgen har verkligen varit kall! Kallaste på hela vintern...och jag jobbade naturligtvis. Inte så kul att kuta ut och in överallt när det är mer än 30 minus. Dessutom har kallvattnet i köket frusit så det var ju inte heller så kul....men det finns ju vatten på andra ställen så det går ju bra ändå...


På söndagmorgon när jag skulle upp och jobba var det verkligen kallt....av två anledningar...först utetemperaturen...
-34...det är ju inte mänskligt...usch.

Den andra grejen berodde på min egen dumhet....det var så galet kallt i sovrummet när vi skulle gå och lägga oss på fredagkväll så jag skulle vrida upp golvvärmen lite tänkte jag....jaha...vred åt fel håll och stängde nästan av värmen alltså....perfekt

13,5 grader i sovrummet!!! Inte acceptabelt.

Micke tyckte förstås att det var jätteskönt för han skulle nog helst ha 10 grader när han ska sova...men alltså, kanske 16 grader måste man ju få ha i alla fall. Det är ju inte kul när ens egen kropp börjar offra kroppsdelar på grund av kylan och man ändå ligger under täcket. Nej, lite varmare får det lov att vara.

Annars var helgen fantastiskt trevlig och mysig, men jag har inte tid att skriva om det nu för jag är bara hemma och lunchar en sväng. Jag jobbar dessutom i Bredbyn idag så jag måste räkna in lite körtid i rasten också. Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-02-13 15:42:58

Men vad är det med killar som vill ha så kallt i sovrummen ?!??!?!?!?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela