malinsminut

Bara en liten uppdatering

Publicerad 2012-02-08 16:16:10 i Allmänt

Oj vad tiden går fort! Jag hinner liksom inte med längre...en sak jag har blivit väldigt bra på är i alla fall att effektivisera lunchrasterna. Jag brukar göra bort tråkiga hushållssysslor då...som att stryka kläder, städa, diska, tvätta...ja, ni fattar...ibland hinner jag äta också. Förr gjorde jag sånt efter jobbet, men nu är jag ju hellre med Micke än att göra sånt där tråkigt...han kommer oftast så sent ändå så jag hinner med lite tråkgöra efter jobbet också...

Helgen ja....jag jobbade ju som sagt hela helgen, men Micke var här så vi hann ändå ha lite mysigt. I fredags hade ju gullingen tagit ledigt så vi kunde umgås hela dagen så det gjorde vi. Lång sovmorgon, lång biltur, matlagning och kolla på film. Perfekt fredag =) medan jag jobbade lördag och söndag skottade Micke kvisttaket och gick upp på berget med hundarna...dessutom vattnade han blommorna och städade ihop lite ^^ mycket uppskattat och bekvämt =) han är bra han.

På fredag ska vi till Junsele och ta en svängom till Black Jack. Fantastiskt kul! Kajsa och Amanda har fixat buss från Bredbyn så det blir nog ett jäkla hålligång ^^ det känns kul! Väldigt kul till och med!

Jag har inte mycket mer att skriva nu. Huvudet är liksom tomt för tillfället. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela