malinsminut

Glassigt

Publicerad 2012-02-24 21:23:52 i Allmänt

Jag träffade en från grannbyn utanför ICA häromdagen. Hon tipsade om vad som skulle vara en fantastiskt god nyhet i ICAs frysdisk. Jag är ju egentligen ingen glassätare i vanliga fall, men hur det var hade jag köpt den där glassen ändå...och ja, jag ska nog aldrig mer köpa den tror jag. Så galet, livsfarligt god den var!!!! Jag skulle kunna äta upp hela burken själv på en gång...vansinnigt god. Om ni inte har nåt beroende än, men funderar på att skaffa ett så kan jag gärna rekommendera ICAs nya glass ^^ det var inte den på bilden jag köpte, men den där är säkert god också. Burken ser likadan ut, men jag köpte "chokladglass med browniebitar"...får väl prova den där med vanilj och kakdeg nästa gång kanske. Hoppas den är äcklig så jag inte behöver köpa den mer ;)


Kommentarer

Postat av: Pernilla Jonsson

Publicerad 2012-02-25 10:05:31

Tror de var på extrapris den här veckan. Typ veckans erbjudande. Så du vet. Kan ju visserligen vara slut vid det här laget också :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela