malinsminut

Hipp hipp!

Publicerad 2012-02-16 10:47:38 i Allmänt

Härliga sovmorgon! Jag har sovit i soffan i natt....kollat på massa filmer och ätit onyttigheter halva natten ^^ Micke var sjuk och hemma från jobbet igår...jag erbjöd mig att fara dit och pyssla om han igår kväll, men sjuklingen ville helst vara ifred så det fick han vara. Man är ju inte så sällskapssjuk när man har smittfebran =) Konstigt att sova själv helt plötsligt när vi i princip har hängt ihop varenda dag sen vi träffades...men garanterat nyttigt.

Elin och jag hade kafferep igår. Mycket trevligt! Fantastiskt goda semlor hade hon gjort också =) lite synd om Sebastian bara som alltid måste utrymma när vi ska ses ^^ fast antagligen vill han väl inte lyssna på allt babbel heller =)

Idag ska jag mest ägna mig åt städning och sånt. Diska lite, tvätta lite, dricka lite kaffe...ja, sen börjar jag jobba klockan tre.

Idag fyller även världens bästa mamma år! Hipp hipp hurraaaa och grattis till dig fina du!


Jag har nästan inga bilder på den här datorn så jag hittade ingen med bara mamma...Annika fick också vara med =)

Jag kommer  i alla fall och äter tårta på rasten! Vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela