malinsminut

Ling-Ling

Publicerad 2012-02-21 14:02:24 i Allmänt

Jag undrar vad som har hänt med Ling-Ling de senaste dagarna...jag förstår om hon är understimulerad när hennes matte bara ligger som en slöra och inte ens orkar gå ut..men hon har ju fått följa med mamma på en promenad varje dag och i helgen fick hon ju gå med Micke i skogen...så, ja, utan motion har hon ju inte blivit...igår kväll när vi skulle gå och lägga oss var hon så vansinnigt stressad...tungan hägde utanför munnen och flåsade på ett tag innan hon kom till ro...och imorse när jag öppnade ögonen såg jag att hon hade pillat på golvet i sovrummet...natten innan bajsade hon på mattan i samma rum...så nåt är det som inte är bra. Jag undrar bara vad? Förslag?


Tro vad du har på hjärtat älskade lilla hund?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela