malinsminut

Lunchsvammel

Publicerad 2012-02-14 15:40:00 i Allmänt

Idag är det alla hjärtans dag! Inte för att jag brukar bry mig särskilt mycket om den dagen i vanliga fall, men när man för en gångs skull har nån att kramas med kan man ju kramas lite extra ^^


Mitt fina hjärta har sagostund för mig och hundarna! Mysigt =)


Helgen har i alla fall varit rolig! I fredags var vi ju i Junsele och hade trevligt och i lördags hade vi folk här mest hela dagen och på kvällen gjorde vi ett snabbt gästspel på en 30-års fest och hälsade på Stefan och Helena en sväng. I söndags gjorde vi en mardrömsklättring uppför berget här bakom....ja, själva promenaden innan och promenaden utför var ju fantastiskt mysig och härlig, men uppför....uppför säger jag...inte nog med att det var jobbigt som det var, all den här psykologiska stressen med att ha en munter älgkalv framför sig...ja Micke alltså. Jag hade lust att lägga mig ner och rulla tillbaka...jag blev som en bebis helt enkelt. Gav upp...bara sådär! Bra gjort av mannen att stå ut med mig ändå ^^ på kvällen var vi och uppvaktade min morbror som fyllde år. Åt tårta och hade trevlig. Bra helg, men lite tid för varandra känns det som. Vi får väl ta igen det ikväll kanske? Dagen till ära och allt =)



Nu är det slut på lunchsvammel! Hoj!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2012-02-14 17:14:34

Hahahaha, jag kan komma och hälsa på någon helg så kan vi rulla tillsammans ^_^ Eller så kan du komma hit illa kvickt, vi har en dag med pulkaåkning och punchO'boy eller/och mintu inplanerad :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela