malinsminut

Sjuklingen

Publicerad 2012-02-16 22:02:09 i Allmänt

Buhu...ännu en ensam kväll och natt...stackars mig. Men ännu mer stackars Micke som ligger hemma i läggan och är sjuk...hade det inte varit för att jag har jobbat ikväll och börjar klockan sju imorgon bitti så hade jag farit dit och passat upp han lite...men nu hinner jag ju knappt dit förrän jag måste hem och jobba igen. Hoppas han är frisk till imorrn istället. Jag jobbar ju hela helgen också, men det är åtminstone kvällar så jag får sovmorgon...då går det ju för sig.

Snyggaste killen!!

Nu ska jag stryka lite kläder innan jag går och lägger mig med hundarna och alla spöken.....huuu och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela