malinsminut

Helgen

Publicerad 2012-01-30 12:37:08 i Allmänt

Jag har knappast tid att skriva längre...jag tänker hela tiden på saker jag skulle vilja lägga upp, men jag hinner helt enkelt inte! Ni får glädjas åt det lilla ;) Helgen har i alla fall varit toppen! Vi hann med mycket trots att jag jobbade både lördag och söndag...i fredags var vi ut och åt och sen på bio med trevligt sällskap. Vi såg Hamilton, den nya med Persbrandt ni vet...jag tyckte att den var bra och spännande och att han var rätt snygg när han var lite smalare och mer vältränad...herrarna i sällskapet delade dock inte min åsikt...tur Helena gjorde det då i alla fall =)



På lördagen jobbade jag som sagt...på kvällen såg vi på film och åt massa gott...drack lite vin och så där ^^ underbaringen hade fixat alla möjliga godsaker till helgmyset..ost och kex, chips och dipp, glass, choklad...ja..typ allt fanns med =) han är verkligen en omtänksam varelse! Och världens finaste på alla sätt...jag är så galet glad att jag träffade just han. Om allt elände, märkliga människor, tråkigheter och ledsamheter ledde fram till just Micke skulle jag gärna göra om det igen...och igen...och igen. <3


Igår jobbade jag ju också...och idag...i skrivande stund håller jag nästan på att somna vid tangentbordet,,.men det är bara att ta nya tag och härda ut ett tag till....eftermiddan går nog fort. Nu måste jag åter till arbetet! Hej!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-30 13:12:13

Åh vad trevligt! Jag vill också se den filmen, har föreslagit för Olle att vi skulle ha barnvakt, gå ut och äta och se den. Vi får väl se hur det går :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-01-30 14:09:17

Kul att du är så kär!! Det förtjänar du verkligen och han verkar ju bra på alla sätt och vis dessutom.. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela