malinsminut

hysteriskt

Publicerad 2012-01-26 17:38:29 i Allmänt

Idag har jag haft städdag och inte hunnit så mycket mer heller...klev upp så sent som halv tolv och en timme senare kom Isak och ville bli klippt. Sen var jag ju tvungen att slösurfa lite också....jag har i alla fall hunnit städa nedervåningen nu..och diskat och tvättat om nån nu satt och funderade över det...=) det jag skulle komma fram till var i alla fall att jag har hittat så hemskt bra städmusik för tillfället...jag stal en spotify-lista av Cecilia och där fanns ju massor med bra motivationsmusik =) inget jag kanske skulle lyssna på annars, men jag är ju som ni vet väldigt påverkbar när det gäller musik så jag lyssnar ju på det jag tycker är bra just nu...idag har i alla fall Hysterica gått varm på spotify. Väldigt inspirerande när man städar =)

Testa får ni se vad lätt städningen går ^^


Ikväll ska vi äta blöte som pappa har gjort. Jag vet inte vad som har hänt men han har helt plötsligt börjat utöka sin matrepertoar med en massa nya rätter....förr var det endast två saker han kunde bju på...pizza och makaroner...men nu har han börjat imponera med saker som rotmos, ärtsoppa, "köttklump" i ugn och ja, blöte...bra! Jag tror att morsan kan ha ett finger med i spelet eftersom hon har lagt över matlagningen på farsan två dagar i veckan =) gott ska det bli i alla fall!


Ikväll ska jag och hundarna våldsgästa Annika och Isak en sväng...smaka lite på kakan som Annika gjorde igår ^^ vi får väl se om han som har jobbat orkar följa med...annars får han väl ta en lur medan jag är ute och rantar =)


Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-27 07:59:58

Blöte! Kors! Han gör ju dock egna rätter, som jag inte vet att Elisabeth har gjort, så lite måste han hittat på själv? Han gör ju den där långpannan med pärer och falukorvsringen i också :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela