malinsminut

I verkligheten

Publicerad 2012-01-25 11:36:51 i Allmänt

Ja ni vet ju hur det är...eller ni som inte har facebook kanske inte vet...men det är ju i alla fall så att det som inte finns på facebook finns ju inte heller på riktigt ^^ jag var ju tvungen att ändra status där också då...Janne ringde igår och klagade på bristfällig information och dåligt med uppdatering så....här får även ni utan facebook...



Nöjd?=) Nu vet ni. Vilket även förklarar min frånvaro...jag har som sagt viktigare saker för mig ^^


Han är i alla fall världens underbaraste och den bästa jag nånsin kan tänka mig! Han gör mig glad varenda dag och skämmer bort mig på alla tänkbara sätt...fantastisk på alla sätt och vis! Och så är han ju snygg också ^^ Lyllos mig!

Jag är bara hemma på lunch en sväng nu, men ni får säkerligen höra mer en annan gång =) hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Anki Granberg

Publicerad 2012-01-25 12:47:58

All lycka till dej fina Malin:)))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela