malinsminut

Jag ska!!

Publicerad 2012-01-18 11:15:49 i Allmänt

Okej! Jag vet, det har verkligen varit bloggtorka! Jag har haft viktigare saker för mig =) Pernilla och Annika har verkligen kämpat på facebook...för att jag ska skriva ett endaste litet inlägg =) imorse hade jag ännu ett inlägg från Pernilla så nu var jag ju bara tvungen att uppdatera =)
Ja jag skaaaaa! Men just nu, precis idag, måste jag först byta gardiner, städa, prata med mattläggaren, äta frukost, duscha, äta middag och sen uppvakta min bror som fyller år....så om jag lovar att åtminstone kasta in en liten bild ikväll borde det väl duga?
Men nu har ni ju fått ett inlägg i alla fall! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela