malinsminut

Soffhäng

Publicerad 2012-01-30 18:10:46 i Allmänt

Äntligen hemma! Mätt och belåten men gaaalet trött...huh...jag har planerat endast två saker ikväll innan Micke kommer. Duscha. Sova. Jag har fortfarande inte kommit på i vilken ordning jag ska göra det dock...det kan ju lätt bli stressigt med ett så fullspäckat schema. Ja, det tål att tänkas på...Lillemaj och jag har lämnat bort Ling-Ling ikväll för vi hade tänkt ha lite kvalitetstid..bara vi två...i soffan..som på den gamla goda tiden ;) näe då..Ling-Ling är mysig också, men lite för vild för våra myskvällar så hon får nog inte komma hem förrän mannen kommer hit...dom kommer ju bra överens också =)


Det här var bara lite tidsfördriv egentligen....jag väntar nämligen på Nile City...den fantastiska serien ska få vagga mig till sömns i soffan ^^  på återseende!




Lyckliga mig!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-30 20:12:30

Det har du gjort dig förtjänt av! Både tuppluren och kärleken :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela