malinsminut

Bildbevis

Publicerad 2012-01-31 10:43:25 i Allmänt

Men vilken mysig morgon vi har haft! Micke kom hit så sent igår så han bestämde sig för att ta sovmorgon (ja, han har ett sånt bra jobb där man kan göra det ibland...) vi hade visserligen väckaren på 8.15, men vi klev inte upp förrän halv 10. Dels för att vi råkade somna om en minut, men också för att det är så mysigt att ligga och dra sig =) hundarna tycker också att det är mysigt när vi kan ligga kvar och gosa med dom en stund =)


tröttaste killen och Lillemaj har morgonmys =)

Bra start på dagen m.a.o....men det känns ändå som att jag kommer vara lat idag. Jag har massor med saker som borde göras men jag känner mig bara slö. Jag måste ta mig i kragen och se till att få ut nåt av min lediga dag..jag ska i alla fall börja med att äta frukost. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela