malinsminut

Fjället

Publicerad 2012-03-29 10:03:21 i Allmänt

Jaha..den där påskharen ger sig visst aldrig...tro vad jag ska göra för att få den filuren nöjd? Det här dök upp som en kommentar på inlägget från igår....



Läskigt va? Jag vet inte hur jag ska lösa det här riktigt, men några bilder från veckan ifjälls kanske gör att det lilla kräket blir nöjd och både Lillemaj och Micke får vara kvar hos mig....vi får väl se..^^

1 mils skidåkning över fjället - en riktig baggis för en skidåkardrottning som jag ^^
(läs: plågsamt och jobbigt för en som inte åkt skidor på 10 år cirka...dock hade det sin charm på en del sätt..)

Frukost i stugan. Jag och mannen äter gröt.





Det kanske verkar jättetråkigt med bara bilder på Micke och mig, men jag vet ju inte vad dom andra tycker om att jag lägger ut saker på internet så ni får nog snällt nöja er med att titta på oss =) jag har laddat upp många fler så snart kommer det ett inlägg till!

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2012-03-29 11:38:49

Gu så underbart det såg ut!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela