malinsminut

Hotbrev

Publicerad 2012-03-28 12:32:34 i Allmänt

Jag fick ett privat meddelande på facebook igår....ett mycket skrämmande och inte alls särskilt anonymt hotbrev...=)


Ja det är väl bäst att lyda...påskharen är ju inte att leka med har jag hört ^^

Hur som helst har vi ju varit i fjälls i nästan en vecka, sen har jag jobbat varje dag och dessutom haft ett berg med tvätt att ta reda på...plus alla andra vardagsgrejor som ska göras....får väl se om jag hinner skriva några rader ikväll kanske. Om påskharen undrar så räknas det här som en uppdatering....bara så ni vet.

Kommentarer

Postat av: cici

Publicerad 2012-03-28 13:07:12

Bra hot tycker jag :) saknar dina blogginlägg :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 13:29:25

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-28 20:58:00

Jag visade ditt inlägg för påskharen och han var inte nöjd... Nu säger han att han kanske tar Micke också. Ojoj säger jag bara! Är du beredd att riskera det?

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-03-29 07:11:14

Skönt att du har respekt för påskharen :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela