malinsminut

jag vet...

Publicerad 2012-03-14 11:31:17 i Allmänt

Jag vet!!! Det är 10 dagar sen jag skrev, men jag ska försöka bättra mig. Jag har bara så många saker som ligger över mig som jag måste fixa först innan jag ger mig tid att blogga...=) jag har bland annat ett protokoll från ett årsmöte som ska skrivas ut, justeras och delas ut och det måste jag ju prioritera...men bara ni håller ut kanske ni får se några roliga bilder från den galna resan med close up-båten förra veckan =) jag har även lite bilder på mobilen som jag hade tänkt kasta in i nåt inlägg...

Nästa vecka ska vi ju till fjälls så även då kommer det bli torka här...jag kan ju inte heller blogga från mobilen...så, sorry!


Men ni vet...den som väntar på nåt gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela