malinsminut

Mer bilder från fjället

Publicerad 2012-03-29 12:10:09 i Allmänt

Okej...jag var tvungen att tumma lite på den där regeln om att inte lägga upp bilder på nån av dom andra...för att kunna visa vad vi gjorde liksom...men jag har inte tagit några närbilder. Är det nån som inte vill vara med är det ju bara att jag tar bort dom...(bilderna alltså, inte människorna ^^)


Ajaj..dumt att köra skoter utan handskar..



Mickes fantastiskt duktiga systrar imponerade verkligen vid skidtolkningen! Bra gjort!!

Stefan åkte hellre bob (eller snowraider som den tydligen kallas =)..)

Micke var också en stjärna på skidorna =)


(Nej, det är inte en rysk tant Micke har plockat upp...det är jag med mössa och dubbla luvor. Så ni vet)

Pimpling! Inte ett napp.


Lovisa bjöd på smaskig Irish coffee så där på kvällskvisten =)

After ski!! yeej yeej för det!


Städning innan hemfärd. Stefan hade lite problem med utrustningen i badrummet =)


En timmes strosande i Vilhelmina på ICA Tallen.

Väl hemma hade vi myskväll med dom efterlängtade gullhundarna =) ost, kex och film passade bra efter en vecka i fjällen =)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-03-29 13:09:27

Är du och hundarna okej nu då? Eller är det micke som gäller? Härliga bilder :) skoj!!



Värst vad du var omtänksam om bilderna nu då :D När det är fest får man räkna med det? Kan dock förstå att det är lite annat läge när det är svärfamilj :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela