malinsminut

tråkigaste uppdateringen ever

Publicerad 2012-03-30 11:44:21 i Allmänt

Oj vad jag har längtat efter den här lediga dagen! Med risk att låta som världens kanske tråkigaste människa...men jag har verkligen längtat efter att få dammsuga, skura golv, tvätta, diska, städa ihop, sortera post...ja, allt det där. Saken är ju den att vi var i fjälls en vecka och därefter har jag bara jobbat...jag minns inte ens när jag torkade golven sist....det har inte blivit städat här på galet länge så det här huset börjar mer likna en lerig, grusig håla än ett hem...jag har ju dammsugit emellanåt, men vad hjälper det när åtta små leriga tassar gör sitt bästa för att bidra till ett stampat jordgolv =) det är dessutom nånting som har börjat lukta konstigt i kylen så det får jag nog ta tag i snarast...

Jag har redan hunnit med två av mina priosaker...lång sovmorgon och rostat bröd till frukost..hehe =) nu ska jag bara koka massa kaffe innan jag kan ta mig an allt roligt som väntar ^^ perfekt också att det snöar och är dåligt väder ute...=) då kan jag utföra mina planer utan dåligt samvete att gå ut i solen =)

Jag ska ju även laga mat idag förstås...avocadocouscous med räkor ska det bli...om ni är riktigt snälla kanske jag lägger ut receptet också ;)

Helgen blir lugn. Jag ska jobba både lördag och söndag så det blir väl inte mycket mer än så. Gosa med gubben förstås ^^ och gå ut med hundarna. Alicia fyller ju år idag, men jag vet inte om hon skulle ha ett "vuxenkalas" nån gång senare...annars ska vi väl dit och gratta henne också =)
Ja det var en mycket tråkig och ointressant uppdatering...därför bjuder jag på den bästa låten för tillfället..=)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-30 12:12:57

Städa kylskåpet noga för guds skull! Jag har fortfarande lukten av rutten keso kvar i näsan.. Huuu..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela