malinsminut

Förlovningen :)

Publicerad 2012-10-01 17:27:46 i

Jag tänkte att jag skulle skriva några ord om min och Mickes förlovning för er som är nyfikna ;)

Det gick så klart till så att Micke kom ridande på en vit springare, föll ner på knä och bad om min hand...jo, det är sant!! Nä, tack och lov inte...jag är ju livrädd för hästar så jag hade på min höjd klarat av en gris eller ett får...fast det hade ju varit konstigt. jaja, hur som helst så frågade Micke om vi skulle förlova oss, en helt vanlig kväll när vi låg och myste i soffan. :) jag sa såklart JAA och så blev det :) vi köpte ringar och for till min farfars lilla skogskoja 'sör på åsen'. Där bytte vi ringar och förlovade alltså oss :) datumet 6/9 tog vi för att vi hade varit tillsammans ett jämnt antal dagar då (och för att 6:or och 9:or är magiska siffror ;)...)


vi hade redan bjudit våra föräldrar på middag (helt vanlig middag alltså) men direkt när vi hade varit i kojan skickade vi ut ett mms med en bild på det vi hade skrivit i gästboken i kojan så dom fick veta nån timme innan dom kom hit :) vi hade alltså bara en helt vanlig (3-rätters) middag med ett litet kärlekstema :) dagen efter hade vi annons i tidningen så alla andra också fick veta :)



(nu blev annonsen med på båda bilderna men jag ids inte redigera igen :)...)

det är konstigt faktiskt för man tror inte att det ska kännas nåt annorlunda bara för att man har en ring på fingret...men det gör det! inte bara när jag ser min egen ring utan nästan mer när jag ser Mickes. Det är liksom så fantastiskt att den där lilla ringen kan visa för hela världen att det är mig han vill ha och att han är min, bara min! (väldigt tråkigt för alla er andra tjejer där ute att jag hann paxa den bästa ;)..) Han har verkligen stulit mitt hjärta och jag kunde inte tänka mig nån bättre! Min fina, fantastiska fästman <3


(upp och ner???! jag fattar inget men den får väl vara så då :)..)




Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-02 07:22:27

Hahaha! Klater-Malin, klart du ska lägga in den finaste bilden upp och ner. Klater...

Såg ju gott ut det där *blink blink*

Postat av: Annika

Publicerad 2012-10-02 14:03:54

Tänk om han hade kommit ridande på en gris... haha.. :) Men nu är jag såklart nyfiken på när var och hur bröllopet blir av! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela