malinsminut

Just ja..

Publicerad 2012-10-01 23:30:14 i

Jag kom på att jag glömde en sak i förra inlägget...själva anledningen till varför vi valde att förlova oss i 'Rolfs koja'...det var ju så klart för att farmor och farfar också förlovade sig där :) fast 1946 då (tror jag)...dom gifte ju sig året efter men det kommer inte vi att göra...nä, vi har ganska klara planer på när, var och hur, men det blir inte inom ett år :) inte heller om massa år, men ni får väl vänta och se ;)

Angående förlovningen så verkar dom flesta tycka att det är roligt och vi fick en miljon (nästan, haha!) grattishälsningar den veckan :) en del har förvånat lite genom att inte säga något alls medan andra har förvånat genom att verkligen tycka att det är roligt :) en del kanske tycker att det är tidigt men jag tycker att man ska passa på medan man är helt galet kär och allt känns så rätt :) framtiden ser bara ljus ut ^^

Malin <3 Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela