malinsminut

Oct. 03, 2012

Publicerad 2012-10-03 23:14:16 i

Åherreminje vad mycket det har blivit gjort ikväll :D snälla brorsan och snygga killen har satt in ytterdörren till kontoret, gjort klart taklisterna, dörrfoder och golvsocklar! perfekt! jag har mest städat och pysslat på :) imorrn får jag spackla sista varvet och sen kan jag tapetsera på fredag när jag är ledig! wohoo! som jag har längtat efter det där kontoret! snart är det klart!:)

nu måste jag skjutsa hem Olle, så adios och god natt!:)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-04 07:14:22

Är du ledig på fredag! Jag med :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-04 07:14:41

Och pojkarna såklart :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela