malinsminut

tio grader och tulpaner

Publicerad 2012-10-20 18:26:43 i



Man skulle kanske kunna tro att det där är utetemperaturen så här på hösten...men ack nej..det där, 10,9, är tempen vi har i sovrummet när vi ska sova. Ibland. Inte kul att ha en växelvarm sambo alla gånger ;)

Desto roligare är det att ha en duktig snyggkille som gräver rabatter och byter däck på min bil medan jag jobbar :) mycket uppskattat!


I övrigt har jag inte haft lust att skriva nåt i veckan för jag har varit så arg och besviken och fruktansvärt irriterad...det har med jobbet att göra och vi får väl se hur det slutar så jag skriver inget mer nu.

Nu blir det en liten lördagstur på fyrhjulingen :) hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela