malinsminut

en magisk kväll..

Publicerad 2012-09-27 22:24:54 i

Idag fick jag äran att hämta knattarna på dagis och ha gullungarna tills jag for på jobbet. Då tog farfarn över :) dessutom kom micke hem på lunch så så fick jag mysa med tre älsklingar :) bra dag!
ikväll har jag ju som sagt jobbat och jag hade verkligen tur..jag fick nämligen se ett fantastiskt himlafenomen! precis när solen skulle gå ner såg det ut som att berget brann! helt galet vackert! och väldigt svårt att göra rättvist på bild också...i några minuter fick jag beskåda den vackra synen innan det försvann lika fort som det kom...kolla in det här!! (obs, jag har inte lagt på nåt filter eller ändrat några färger eller nåt sånt...!) :)


ja, vackert var det :) nästan lite magiskt...

imorrn ska jag till stan...besikta bilen, handla och kanske klippa mig..jag är väldigt less på det här öånga håret som hänger som en ful tuss på axlarna...kanske kapar jag av alltihop ;) nu ska jag gosa med gubben och vovvarna :) hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela