malinsminut

Gårdagen

Publicerad 2012-09-29 10:40:15 i

igår var en bra dag :) direkt på morgonen drog jag till stan och besiktigade bilen, blanka papper of course ;) sen for jag ner på stan och hoppades på att hitta en klipptid. Det gjorde jag och blev av med en dm hår ungefär :) skönt att ha lite kortare..väldigt nöjd blev jag :) jag drog runt lite på stan, besökte systembolaget och hann även med en titt hos Hanna på affären :) där fick jag mig lite nya örhängen och även ett nytt hål mitt i örat :) perfekt!



igår kväll fick vi besök av Stefan och Helena :) väldigt trevligt! dessutom kom finaste killen hem med en blomma efter jobbet! bara så där, utan egentlig anledning, bara för att han ville :) vilken man! jag fick den bästa! lyckliga mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela