malinsminut

Lidl

Publicerad 2012-09-29 18:07:20 i

Lidl....är det ett skämt? ett överskottsbolag? ingen aning men jag handlade där för första och sista gången igår...en konstig affär med konstiga varumärken...det gick ju knappast att följa handlingslistan för jag hittade ingenting som jag kände igen...säkert kan man spara en slant om man lär sig handla där och nöjer sig med lite konstigare saker...

men sen...när jag kom hem och skulle laga mat av mina lidl-fynd...ja, ni skulle bara veta vilken pajasmat det blev...den så kallade creme fraichen skar sig och smakade ingenting så laxgrytan blev en katastrof...pasta kan man ju tycka att man ska lyckas med..men ack nej, inte om den är köpt på Lidl...då klumpar den ihop sig till cement och bryter av spaghettisleven...hmm...som sagt, aldrig mer Lidl.



Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-09-29 20:55:51

Haha!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-09-29 21:02:10

Åh jag har också varit in på Lidl någon gång, men det går fasen inte att handla där, man måste ju ändå fara på någon mer affär för att hitta det man behöver. Frukt och grönt liksom? Var är det? Nä hugaligen, sätter inte min fot där igen.

Postat av: Annika

Publicerad 2012-10-02 14:06:17

jag måste ändå ta lidl lite i försvar.. Dom har världens godaste choklad! Det har hänt att jag har svängt förbi bara för att köpa en bit... :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela